Pomiń do treści
Przejdź do treści

Informacje w tekście łatwym do czytania o Fundacji Wspierania Inicjatyw Ekologicznych

Fundacja Wspierania Inicjatyw Ekologicznych dba o środowisko.
Fundacja chce, żeby przyroda była czysta i bezpieczna.
Fundacja wspiera grupy i ludzi, którzy działają ekologicznie.
Fundacja prowadzi edukację ekologiczną.
Fundacja chroni dzikie zwierzęta.
Fundacja chroni przyrodę i ważne miejsca przyrodnicze.
Fundacja wspiera rozwój, który nie szkodzi środowisku.
Fundacja wspiera energię odnawialną, czyli energię ze słońca, wiatru i wody.
Fundacja wspiera rolnictwo ekologiczne.
Fundacja wspiera ekoturystykę.
Ekoturystyka to wypoczynek w naturze, który nie szkodzi przyrodzie.
Fundacja wspiera agroturystykę.
Agroturystyka to wypoczynek na wsi, u rolników, blisko natury i zwierząt.
Fundacja mówi co robić ze śmieciami.
Fundacja mówi, jak ograniczać zanieczyszczenia.
Fundacja bada i sprawdza stan środowiska.
Fundacja działa na rzecz ochrony środowiska w urzędach i instytucjach.
Fundacja pracuje nad sposobami, które pomagają zmniejszyć powodzie.
Fundacja pracuje nad tym, żeby więcej wody zostawało w przyrodzie.
Fundacja pomaga przywracać rzekom ich naturalny wygląd.
Fundacja chroni zagrożone miejsca przyrodnicze.
Fundacja chroni zagrożone rośliny i zwierzęta.
Możesz do nas napisać.
Napisz wiadomość na adres mailowy biuro.fwie@gmail.com
Wyślij wiadomość na numer telefonu 607358222.